2019年9月3日 星期二

連登:LIHKG討論區。香港 醫學會不可信


蔡堅說了一件事:「有位醫生的女兒是醫科學生,在今次運動企得好前做急救,爸爸好擔心,問醫學會可否開一個小組教學,如何在示威現場急救眼、頸、骨等。醫學會決定開班,叫人先登記,上完堂會出張證書,原意是想幫參加者,萬一在前線被警察質疑都可以有個證明。點知個活動宣傳出咗之後,連登就有人話:醫學會入面有鬼,會將個登記名單送去警局,話上急救堂分分鐘被人拉,叫人唔好去。」
「你睇這件事就知,醫學生和年輕醫生,覺得醫學會不可信。」蔡堅其後建議那個急救班取消登記制、可以walk in參加、可以不取證書、有學生證就可入場、場內不准影相。最後有80多人出席,大部分是醫生,很少醫科生。
「而家嘅醫學會,後生醫生對我哋係有信心危機。學生對醫學會的不信任係好清楚,我覺得好傷心,以前唔會咁。別人對你的信心完全動搖,因為醫學會在今次事件3個月都唔出聲,當個會突然搞個急救班,人哋就覺得你有詭計。」
【全文閱讀】http://bit.ly/2kslCt3


LIHKG討論區,俗稱連登,是香港的網上討論區,由iOS高登討論區第三方應用程式「HKG+」演變而成,於2016年11月25日正式開始運作。 

沒有留言: