2018年10月5日 星期五

Singapore's and Hong Kong's Economy Worried.; 中國公安部副部長出身的國際刑警組織主席孟宏偉



“These are the two biggest traders in the world, and they trade through us with each other.”
BLOOMBERG.COM

HHhong Kong's Economy Gets Stuck Between U.S.-China Trade War


---




It has a strong warning for the rest of the world.

BLOOMBERG.COM

SiSingapore Is Worried the Trade War Will Cause Severe Damage


----
因頒發紅通令抓中國逃亡海外人士名噪一時、中國公安部副部長出身的國際刑警組織主席孟宏偉自己也人間蒸發了。他領導的國際組織所在地法國對此十分驚訝,法國司法機構周五宣布立案調查,孟宏偉的妻子報案說,自從丈夫回中國後就失聯了。而且,她 本人的生命安全近日來不斷地遭到威脅。

TRAD.CN.RFI.FR

國際刑警主席孟宏偉北京失蹤 孟妻向法國報案遭到威脅
因頒發紅通令抓中國逃亡海外人士名噪一時、中國公安部副部長出身的國際刑警組織主席孟宏偉自己也人間蒸發了。他領導的國際組織所在地法國對此十分驚訝,法國司法機構周五宣布立案調查,孟宏偉的妻子報案說,自從丈夫...

沒有留言: